Wedstrijdverslagen 2021-22

Seizoen 2021-22

De teams

Dit seizoen speelt s.v.Tivoli met 5 Seniorenteams, een Damesteam, een Veteranenteam. De jeugd verliest haar beste 6 jeugdspelers die getekend hebben bij een profclub, maar doet het desondanks goed en is uitgebreidt van 6 naar 7 Jeugdteams en Welpen. Dit seizoen geen na- en voorjaarscompetitie meer bij de jeugd, maar wordt er gespeeld in 4 fases, 2 in het najaar en 2 in het voorjaar. Na de winterstop werd na jaren een JO14 ingeschreven.

Dit seizoen

Joeri Berende staat dit seizoen ook weer voor de selectie van Tivoli. Hij heeft zijn kunne vorig seizoen niet echt kunnen bewijzen omdat de competitie door het Coronavirus in het water is gevallen. De indeling van de klasse-F is mede hierom ook gelijk gebleven. De selectie is nagenoeg gelijk gebleven aan het vorig seizoen. Of het Corona weer roet in het eten gaat gooien is nog koffiedik kijken.